Με περηφάνια και χαμόγελα οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Ιεράπετρας συμμετείχαν σήμερα, 28 Οκτωβρίου, στην παρέλαση τιμώντας όλους όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας!
Μπράβο σε όλα τα παιδιά μας που εκπροσώπησαν το σχολείο με ήθος, αξιοπρέπεια και συγκίνηση!