Σήμερα στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου, τα παιδιά του ΕΕΕΕΚ Ιεράπετρας μας γέμισαν συγκίνηση και περηφάνια! 

Παρά τη δυνατή βροχή
, στάθηκαν με χαμόγελο, δύναμη και αξιοπρέπεια, τιμώντας την ημέρα με τον πιο όμορφο τρόπο. Η παρουσία τους ήταν ένα μάθημα θάρρους, θέλησης και αληθινής αγάπης για τη ζωή! 
Μπράβο σε όλα τα παιδιά, στους εκπαιδευτικούς και σε όσους στέκονται δίπλα τους καθημερινά! Μας κάνατε όλους υπερήφανους! 

Χρόνια πολλά Ελλάδα! 


