Η εκδήλωσή μας για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία! 
Ο κόσμος της Ιεράπετρας – πολίτες και σχολεία – γεύτηκε τους φρέσκους λουκουμάδες που ετοίμασαν οι μαθητές μας με μεράκι σε συνεργασια με τις υπευθυνες κουζινας του ξενοδοχείου Ostria Resort & Spa


στην κυρία Μαρία Διαλεκτάκη (συντονίστρια εκδηλώσεων OSTRIA),
στις υπεύθυνες κουζίνας κυρίες :Δέσποινα Αγγελάκη και Μαρία Κανακάρη,
καθώς και στον κύριο Σήφη Ταμπακάκη και την ομάδα του για το άψογο στήσιμο του επαγγελματικού εξοπλισμού. 





