Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Ιεράπετρας πρωταγωνιστούν σε ένα θεατρικό έργο για τη συναισθηματική διαχείριση! ![]()
![]()
Οι μαθητές μας ανέλαβαν τον ρόλο των πρωταγωνιστών στο θεατρικό έργο “Λείπε με, μη με αναταραχίζεις”, εξερευνώντας το συναίσθημα του θυμού και τον τρόπο να το ελέγξουν. Μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία, ενδυναμώθηκαν και απέκτησαν πολύτιμες δεξιότητες συναισθηματικής διαχείρισης, τις οποίες θέλουμε να μοιραστούμε με όλους.

